Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2017

Η ΠΑΡΑΜΥΘΟΧΩΡΑ- Νηπιαγωγείο Αγίου Ανδρέα-Πραστού

Η   ΠΑΡΑΜΥΘΟΧΩΡΑ

Ασχοληθήκαμε με τα παραμύθια και τους μύθους του Αισώπου.
Στην αρχή δίνουμε πληροφορίες για το βιβλίο γενικά (εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, τίτλο, συγγραφέα και εικονογράφηση).
Στη συνέχεια,διαβάζουμε τα παραμύθια με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά:
-          Με ανάγνωση και ταυτόχρονη επίδειξη των εικόνων.
-          Με ανάγνωση, χωρίς την επίδειξη εικόνων.
-          Με αφήγηση.
-          Από το youtube.
-          Επίδειξη εικόνων και «ανάγνωση» από τα παιδιά.
-          Ανάγνωση της ιστορίας μέχρι τη μέση και δημιουργία του τέλους από τα παιδιά.
Μετά την ανάγνωση των παραμυθιών, τα επεξεργαζόμαστε με διαφορετικό τρόπο:
-          Ζωγραφίζουν, ότι τους εντυπωσίασε.
-          Ομαδική ζωγραφική.
-          Θεατρικές  δραστηριότητες- δραματοποίηση.
-          Κουκλοθέατρο.
-          Μουσική.
-          Παντομίμα.
-          Κατασκευές.
Τα παιδιά φαντάζονται, υποθέτουν, ταξιδεύουν και όλα αυτά τα αποτυπώνουν σε έργα πρωτότυπα και δημιουργικά.Αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη, συνεργάζονται, αλληλεπιδρούν, μαθαίνουν καιν πάνω απ’ όλα ψυχαγωγούνται.
Ασχοληθήκαμε πολύ με «παραμυθάκια … με προβληματάκια»:
-          Τα τρία μικρά γουρουνάκια à αριθμός  3
-          Το γάντι-σπίτι  à έννοια της πρόσθεσης.
-          Χάνσελ και Γκρέτελ  à αριθμός  2
-          Η Χιονάτη και οι επτά  νάνοι  à αριθμός  7
Αναφερθήκαμε σε παραμύθια ξένων χωρών: Το γάντι-σπίτι, ο Πέτρος και ο Λύκος.
Διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε πολλούς μύθους από τον Αίσωπο.
Καλέσαμε μία παραμυθού στο Νηπιαγωγείο και μας αφηγήθηκε ένα λαϊκό  παραμύθι, υλοποιώντας  πολλές δραστηριότητες με τα παιδιά.  
Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, λειτουργήσαμε δανειστική βιβλιοθήκη με μεγάλη ποικιλία βιβλίων, ως προς το περιεχόμενο, το μέγεθος, το λόγο τη δομή.


Τα παιδιά λάτρεψαν τα παραμύθια. Θεωρούμε ότι επετεύχθησαν οι στόχοι που είχαμε αρχικά θέσει. 
Υπεύθυνη προγράμματος: Λεμπέση Ελένη
Συμμετέχουσα Νηπιαγωγός: Τετώρου Ματίνα

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου